Онлайн сервіси Пенсійного фонду України

Дата: 28.09.2020 16:09
Кількість переглядів: 561

Обухівський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) повідомляє, що новим напрямком, який  використовує новітні інформаційні технології - є надання дистанційних послуг в електронному вигляді, а саме:

1. “Пенсійний калькулятор” – електронний сервіс від Пенсійного фонду України, який дозволяє прорахувати розмір майбутньої пенсії. Має зручну екранну форму для роботи з інформацією та зрозумілий у використанні функціонал.

Доступ до вказаного сервісу в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису (раніше - ЕЦП).

Сервіс “Пенсійний калькулятор” дає змогу розрахувати пенсію за віком згідно із статтями 26, 27, 28, 29 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”. При обчисленні страхового стажу та заробітної плати використовуються дані, що містяться в електронних реєстрах Пенсійного фонду України.

Для врахування періодів трудової діяльності та інших періодів, що враховуються до стажу роботи для призначення пенсії, користувачам додатково надана можливість їх ручного введення.

За результатами розрахунку на перегляд користувачу надається сума розрахованої пенсії та формується протокол, який містить інформацію про складові такого розрахунку (помісячний розрахунок коефіцієнтів заробітної плати, страховий стаж, розмір пенсії за формулою, доплата за понаднормовий стаж тощо).

 Сервіс не здійснює припущень щодо рівнів зростання середньої заробітної плати в Україні у наступні роки або рівня інфляції і дозволяє оцінити прогнозний розмір пенсії в умовах і цінах на момент проведення розрахунку.

Результати попереднього розрахунку розміру пенсії зберігаються в особистому кабінеті користувача на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України та доступні для перегляду в будь-який час.

Довідково: з часу впровадження сервісом “Пенсійний калькулятор” скористалось 291,3 тисячі осіб. Проведено 142,4 тисячі розрахунків.

“Електронна трудова – зручний та доступний сервіс для кожної застрахованої особи, який дозволяє громадянам переглядати відомості про трудову діяльність.

Сервіс створено Фондом на виконання Указу Президента України №837/2019 “Про невідкладні заходи з проведення реформ та зміцнення держави”.

У електронній трудовій міститься інформація про всі трудові відносини працівника за даними звітних відомостей роботодавця та про сплачені страхові внески з 1998 року.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 року № 1084 “Про запровадження обліку трудової діяльності працівника, фізичної особи-підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі” користувачам надано можливість подання через вебпортал сканованих копій паперових трудових книжок або інших документів, які згідно законодавства підтверджують трудову діяльність працівника, засвідчених кваліфікованим електронним підписом.

Сервіс дозволяє зберегти інформацію про трудову діяльність, а також про сплачені страхові внески. У разі втрати паперової трудової книжки не потрібно витрачати час на відновлення даних, адже вони будуть збережені в електронному форматі.

Застраховані особи, які надають перевагу паперовим трудовим книжкам, мають право продовжити ними користуватись. Законодавчих обмежень щодо цього питання наразі немає.

Довідково: Пенсійний фонд України розпочав роботу щодо запровадження електронної трудової книжки та переведення паперових трудових книжок в електронну форму. Сьогодні на порталі електронних послуг зареєстровано понад 91,5 тисяч звернень щодо подання сканованих паперових трудових книжок для проведення оцифрування та переведення їх в електронний формат.

Автоматичне призначення пенсії

З 1 липня Пенсійний фонд України впровадив сервісну послугу – автоматичне призначення пенсії.

Сервіс дозволяє надати всю необхідну для призначення пенсії інформацію завчасно  та провести перевірку наявних у Пенсійному фонді даних.

Послуга надається засобами вебпорталу з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Користувач, який не є пенсіонером та який авторизувався на вебпорталі Фонду за допомогою КЕП:

заповнює анкету (заяву; загальні дані; дані документу, що посвідчує особу; адресу проживання та реєстрації; дані щодо обраного способу виплати призначеної пенсії та отримання пенсійного посвідчення);

додає скановані копії документів (обов’язкові та ті, які вважає за необхідне надати) для підтвердження його права на певні доплати та пільги);

підписує анкету-заяву КЕП та надсилає її до органу Фонду.

За результатами опрацювання анкети-заяви користувач отримає інформацію про автоматичне призначення пенсії, дату такого призначення та розмір пенсії за допомогою СМС-повідомлення, засобами вебпорталу та через мобільний застосунок.

Таким чином, пенсія призначається автоматично при досягненні пенсійного віку. При цьому немає необхідності додатково звертатись та особисто відвідувати органи Пенсійного фонду.

Довідково: з початку роботи сервісу подано 6,5 тисячі анкет-заяв на автоматичне призначення пенсії, з яких опрацьовано 94,2%.

Мобільний застосунок “Пенсійний фонд”

Мобільний застосунок “Пенсійний фонд” забезпечує доступ до особистого кабінету на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України у зручному форматі з мобільних пристроїв (смартфонів та планшетів) з використанням:

ключа кваліфікованого електронного підпису (який раніше називався ЕЦП) – доступний повний набір можливостей мобільного застосунку;

або попередньої реєстрації на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України – в цьому випадку дані користувача знеособлюються.

Сервіс мобільний застосунок “Пенсійний фонд” дозволяє:

подати заяву на призначення або перерахунок пенсії, в тому числі за принципом “одне відвідування”, що передбачає подання документів для призначення пенсії виключно в електронному вигляді зі зверненням до сервісного центру тільки за отриманням пенсійного посвідчення;

подати запит для внесення змін до пенсійної справи;

отримати та завантажити до мобільного пристрою електронні документи з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, які доступні в особистому кабінеті;

переглянути відомості з Реєстру застрахованих осіб (анкетні дані, надана роботодавцем (страхувальником) інформація про заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж) та з електронної пенсійної справи;

одержувати та переглядати повідомлення від Пенсійного фонду України, відстежувати стан опрацювання звернень до Пенсійного фонду України.

Мобільний застосунок “Пенсійний фонд” має зручну екранну форму для роботи з інформацією та зрозумілий у використанні функціонал.

Версії мобільного застосунку для пристроїв з операційними системами Android та IOS розміщені в Google Play та AppStore відповідно.

 

 

 

 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь