Які послуги Міністерства юстиції громадяни можуть отримати онлайн?

Дата: 07.12.2018 16:43
Кількість переглядів: 622

 1. Доступ до державних реєстрів:
  • Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, за допомогою якого можна:
- отримати відомості про зареєстровані речові права на нерухоме майно
- перевірити документ, виданий Державним реєстром речових прав на нерухоме майно
- попередньо подати заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень
- отримати інформацію про стан розгляду заяви (запиту)
- поставити об’єкт нерухомого майна на контроль.
  • Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, який дозволяє:
- отримати чи перевірити наявну інформаційну довідку
  • Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, завдяки якому можна:
- безкоштовно отримати відомості онлайн
- отримати електронну виписку (довідку, витяг)
- отримати відповідь на запит
- подати заяву для проведення державної реєстрації
  • Реєстру громадських об’єднань
  • Державного реєстру друкованих ЗМІ та інформаційних агенств як суб’єктів інформаційної діяльності

  • Єдиного реєстру громадських формувань

  • Єдиного реєстру арбітражних керуючих

  • Єдиної бази даних електронних адрес, номерів факсів (телефаксів) суб’єктів владних повноважень

  • Єдиного державного реєстру судових рішень
  • Єдиного реєстру апостилів

  • Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення

  • Єдиного державного реєстру осіб, щодо яких застосовано положення Закону України “Про очищення влади”

  • Єдиного реєстру нотаріусів

 2. Доступ до веб-порталу звернень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, через який Ви можете:
  • подати заяву онлайн
  • записатись на прийом до відділу ДРАЦС у зручний для Вас час
  • задати питання в режимі онлайн та отримати відповіді від фахівців
 3. Запис на прийом до керівника державної установи в режимі відеоконференції

 4. Доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (ЄДР), за допомогою якого у Вас є можливість:

  • безкоштовно отримати відомості з автоматизованої системи збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації
  • отримати відомості з ЄДР у вигляді виписки, витягу або довідки
  • отримати відповідь на запит
  • оформити та подати електронні документи, які в подальшому направляються державному реєстратору
 5. Отримання інформації про діяльність арбітражних керуючих

 6. Доступ до послуг електронного суду:

  • сплата судового збору онлайн
  • отримання інформації щодо стадії розгляду судової справи
  • доступ до Єдиного державного реєстру судових рішень
  • отримання процесуальних документів в електронному вигляді
  • надсилання судових повісток шляхом SMS-повідомлень
  • вільний доступ до відомостей у справах про банкрутство
 7. Замовлення електронного цифрового підпису
 
Електронні сервіси доступні за посиланням: https://kap.minjust.gov.ua/

Контактний телефон: 0-800-50-85-84 (дзвінки в межах України безкоштовні)

 

Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь