Вiддiл обслуговування громадян № 13 (сервiсний центр) управління обслуговування громадян Головного управлiння Пенсiйного фонду України у Київськiй областi

 Адреса: 08700, м. Обухів, вул.Київська, 5

Контакти:
– приймальня начальника управління – (04572) 5-00-81
– заступник начальника управління – (04572) 5-00-29
– громадська приймальня м. Обухів – (04572) 5-36-31
– електронна адреса: 
10165@ko.pfu.gov.ua
– телефон гарячої лінії: (04572) 5-36-31

 

 

 Графік роботи:
Понеділок – п’ятниця  з 8-00 до 17-00 год.
без обідньої перерви

Субота – відповідно до графіку

Неділя – вихідний

 Керівництво:

Начальник Обухівського відділу обслуговування громадян (сервісний центр) – Василишина Наталія Францівна , тел. (04572) 5 00 81

Графіки роботи пунктів обслуговування громадян:

1. с. Трипілля, вул. Шевченка, 85 (сільська рада)
Прийом громадян проводиться:
кожної середи з 9-00 – до 13-00, телефон для довідки: (04572) 33-238

2. с. Підгірці, вул. Васильківська, 39 (сільська рада)
Прийом громадян проводиться:
В першу середу місяця з 9-30 до 13-00, телефон для довідки: (04572) 44-733

3. м. Українка, пл. Шевченка, 1- приміщення Української міської ради, каб.№7 1 поверх
Прийом громадян проводиться:
Вівторок, четвер з 8-00 – до 17-00 , обідня перерва з 12-15 до 13-00
телефон для довідки: (04572) 75-703

4. с. Григорівка, вул. Героїв Майдану, 2 (сільська рада)
Прийом громадян проводиться:
В перший вівторок місяця з 8-00 до 12-00, телефон для довідки: (04572) 38-386, (04572) 38-374

5. с. Германівка, вул. Богдана Хмельницького, 22 (сільська рада)
Прийом громадян проводиться:
В першу п’ятницю місяця з 8-00 до 12-00, телефон для довідки: (04572) 34-447, (04572) 34-443

У В А Г А !

Шановні відвідувачі Обухівського відділу обслуговування громадян

З 11 серпня  2020 року прийом громадян буде проводитися за попереднім записом за номером телефону : (04572) 5 36 31, з метою уникнення черг та скупчення відвідувачів на виконання карантинних заходів.

ГРАФІК прийому громадян (оновлений)

ГРАФІК проведення особистого прийому громадян керівництвом Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області

ГРАФІК особистого прийому громадян керівництвом Пенсійного фонду України та керівниками структурних підрозділів в 2020 році

ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

Г Р А Ф І К проведення особистого прийому громадян керівництвом Київської облдержадміністрації (м. Київ, пл. Лесі Українки, 1)

                                      

Керівництво

Міністерства соціальної політики України

(м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10)

 

з/п

 

ПІБ

 

 

Посада керівника,

який веде прийом

1.

ЛАЗЕБНА

Марина Володимирівна 

Міністр

2.

КОТИК

Євген Дмитрович

Перший заступник Міністра

 

3.

ЛЕБЕДЦОВ

Борис Борисович

Заступник Міністра

4.

МУЗИЧЕНКО

Віталій Володимирович

Заступник Міністра

 

5.

САЛЬНІКОВА

Тетяна Геннадіївна

Заступник Міністра

 

6.

СУЯРКО

Сергій Миколайович

Державний секретар

 

Новий сервіс Пенсійного фонду України «Автоматичне призначення пенсій»
 

На виконання Указу Президента від 08.11.2019 №837 «Про невідкладні заходи з проведення реформ та зміцнення держави» Пенсійний фонд України у червні 2020 року розпочав упровадження нової системи «Автоматичне призначення пенсій», тобто подати документи для призначення пенсії можна через особистий кабінет на Вебпорталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Особливістю новації є те, що пенсію буде призначено без особистого звернення до територіального органу ПФУ на підставі поданих у зверненні документів. 
В особистому кабінеті застрахована особа заповнює та подає документ «Анкета – заява на автоматичне призначення пенсії», що працює наразі в тестовому режимі. Деякі поля заповнюються автоматично, за даними особи, наявними на порталі, деякі інформацію необхідно додати в ручному режимі.
Разом з Анкетою  додаються файли сканованих документів, що підтверджують набутий трудовий стаж та ідентифікують особу. Файли документів необхідно прикріпити у відповідному розділі, кожний з яких містить перелік необхідних документів.
Відомості про трудову діяльність працівників можуть подаватися через Вебпортал ПФУ страхувальником - роботодавцем або ж особисто працівником. Це зазначено у ПКМУ №1084 «Про запровадження обліку трудової діяльності працівника, фізичної особи - підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі.
Відомості про трудову діяльність працівника подаються через Вебпортал ПФУ у вигляді скан – копій, передбачених законодавством документів, з обов’язковим накладенням страхувальником, або працівником КЕП.
Щоб запустити облік трудової діяльності працівника, такий працівник надає згоду на обробку даних, передбачених Порядком №1084, в електронній формі. 
Скановані копії виготовляються з оригіналів трудової книжки та документів про стаж, мають містити всі сторінки трудової книжки в хронологічному порядку та поля відповідних документів, бути придатними для сприйняття їх змісту. Рекомендована роздільна здатність при скануванні – 300dpi, формат зображення має бути jpg або pdf, розмір кожного файла не має перевищувати 1Mb. Таким самим чином сканувати інші документи для призначені пенсії.
Підписати Анкету - заяву КЕП та надіслати до органу ПФУ.
Пенсію буде призначено при досягненні особою пенсійного віку з урахуванням всіх наявних у Фонді даних.
За результатами опрацювання Анкети – заяви користувач отримає інформацію про автоматичне призначення пенсії, дату такого призначення та розмір пенсії за допомогою СМС повідомлень, засобами Вебпорталу та через мобільний додаток.

Буклет автопенсія

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь