Вiддiл обслуговування громадян № 13 (сервiсний центр) управління обслуговування громадян Головного управлiння Пенсiйного фонду України у Київськiй областi
Адреса: 08700, м. Обухів, вул.Київська, 5
Контакти:
– приймальня начальника управління – (04572) 5-00-81
– заступник начальника управління – (04572) 5-00-29
– громадська приймальня м. Обухів – (04572) 5-36-31
– електронна адреса: 10165@ko.pfu.gov.ua
– телефон гарячої лінії: (04572) 5-36-31
Графік роботи:
Понеділок – п’ятниця з 8-00 до 17-00 год.
без обідньої перерви
Субота – відповідно до графіку
Неділя – вихідний
Керівництво:
Начальник Обухівського відділу обслуговування громадян (сервісний центр) – Василишина Наталія Францівна , тел. (04572) 5 00 81
Графіки роботи пунктів обслуговування громадян:
1. с. Трипілля, вул. Шевченка, 85 (сільська рада)
Прийом громадян проводиться:
кожної середи з 9-00 – до 13-00, телефон для довідки: (04572) 33-238
2. с. Підгірці, вул. Васильківська, 39 (сільська рада)
Прийом громадян проводиться:
В першу середу місяця з 9-30 до 13-00, телефон для довідки: (04572) 44-733
3. м. Українка, пл. Шевченка, 1- приміщення Української міської ради, каб.№7 1 поверх
Прийом громадян проводиться:
Вівторок, четвер з 8-00 – до 17-00 , обідня перерва з 12-15 до 13-00
телефон для довідки: (04572) 75-703
4. с. Григорівка, вул. Героїв Майдану, 2 (сільська рада)
Прийом громадян проводиться:
В перший вівторок місяця з 8-00 до 12-00, телефон для довідки: (04572) 38-386, (04572) 38-374
5. с. Германівка, вул. Богдана Хмельницького, 22 (сільська рада)
Прийом громадян проводиться:
В першу п’ятницю місяця з 8-00 до 12-00, телефон для довідки: (04572) 34-447, (04572) 34-443
У В А Г А !
Шановні відвідувачі Обухівського відділу обслуговування громадян
З 11 серпня 2020 року прийом громадян буде проводитися за попереднім записом за номером телефону : (04572) 5 36 31, з метою уникнення черг та скупчення відвідувачів на виконання карантинних заходів.
ГРАФІК прийому громадян (оновлений)
Керівництво
Міністерства соціальної політики України
(м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10)
№ з/п |
ПІБ
|
Посада керівника, який веде прийом |
1. |
ЛАЗЕБНА Марина Володимирівна |
Міністр |
2. |
КОТИК Євген Дмитрович |
Перший заступник Міністра
|
3. |
ЛЕБЕДЦОВ Борис Борисович |
Заступник Міністра |
4. |
МУЗИЧЕНКО Віталій Володимирович |
Заступник Міністра
|
5. |
САЛЬНІКОВА Тетяна Геннадіївна |
Заступник Міністра
|
6. |
СУЯРКО Сергій Миколайович |
Державний секретар |
Новий сервіс Пенсійного фонду України «Автоматичне призначення пенсій»
На виконання Указу Президента від 08.11.2019 №837 «Про невідкладні заходи з проведення реформ та зміцнення держави» Пенсійний фонд України у червні 2020 року розпочав упровадження нової системи «Автоматичне призначення пенсій», тобто подати документи для призначення пенсії можна через особистий кабінет на Вебпорталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Особливістю новації є те, що пенсію буде призначено без особистого звернення до територіального органу ПФУ на підставі поданих у зверненні документів.
В особистому кабінеті застрахована особа заповнює та подає документ «Анкета – заява на автоматичне призначення пенсії», що працює наразі в тестовому режимі. Деякі поля заповнюються автоматично, за даними особи, наявними на порталі, деякі інформацію необхідно додати в ручному режимі.
Разом з Анкетою додаються файли сканованих документів, що підтверджують набутий трудовий стаж та ідентифікують особу. Файли документів необхідно прикріпити у відповідному розділі, кожний з яких містить перелік необхідних документів.
Відомості про трудову діяльність працівників можуть подаватися через Вебпортал ПФУ страхувальником - роботодавцем або ж особисто працівником. Це зазначено у ПКМУ №1084 «Про запровадження обліку трудової діяльності працівника, фізичної особи - підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі.
Відомості про трудову діяльність працівника подаються через Вебпортал ПФУ у вигляді скан – копій, передбачених законодавством документів, з обов’язковим накладенням страхувальником, або працівником КЕП.
Щоб запустити облік трудової діяльності працівника, такий працівник надає згоду на обробку даних, передбачених Порядком №1084, в електронній формі.
Скановані копії виготовляються з оригіналів трудової книжки та документів про стаж, мають містити всі сторінки трудової книжки в хронологічному порядку та поля відповідних документів, бути придатними для сприйняття їх змісту. Рекомендована роздільна здатність при скануванні – 300dpi, формат зображення має бути jpg або pdf, розмір кожного файла не має перевищувати 1Mb. Таким самим чином сканувати інші документи для призначені пенсії.
Підписати Анкету - заяву КЕП та надіслати до органу ПФУ.
Пенсію буде призначено при досягненні особою пенсійного віку з урахуванням всіх наявних у Фонді даних.
За результатами опрацювання Анкети – заяви користувач отримає інформацію про автоматичне призначення пенсії, дату такого призначення та розмір пенсії за допомогою СМС повідомлень, засобами Вебпорталу та через мобільний додаток.